2010. február 28., vasárnap

Februári kreatív napok




Emlékezhettek hogy az elhatározások között volt az is hogy minden hónap 25-től a szakmámat félre teszem és csak a kreativitásnak élek, ilyenkor teljesítem a megrendeléseket is amit kapok hónap közben.


Ez volt az első ilyen hónap és bizony sok dolgot készítettem :-) Volt amit csak be kellett fejeznem, mert félkészen várakozott a sorára. Ők ketten például ilyenek voltak, az egerek kész horgolásként összeállítás előtt, a bárány pedig a testében volt készen. De készítettem új dolgokat is, itt találhatóak a képek a többiekről: http://newsees.multiply.com/photos/album/217/217
Teljesen jól kipihentem magamat ezen a négy napon. Igaz volt némi munka is, az áldott jó szívem révén, de különben aktív munkát nem gyakoroltam. Elfoglalta az agyamat a tervezés, a varrás kivitelezése és nem különben az új komódomba való bepakolás. Mint az történni szokott, kevés a fiókja, pedig 15 van benne. Most legalább rend van, az anyagok és fonalak rendben sorakoznak a fiókokban külön-külön. Van fiók a maradék anyagoknak, pl. ebből lett a bárány hasán lévő szív.
A varrás már csak azért is lefoglalt, mert volt egy darab amelyhez szinte minden trükköt felhasználtam - többféle talp, orsók, különböző tű vastagságok. Annyit varrt szegény gép hogy még be is durcult ma reggelre és elkezdett hurkolni. Faggattam mi lehet a baja, de nem akarta elárulni. Ezért aztán elkezdtem szétszedni, és mindjárt úgy döntött hogy megjavul mert ha tovább folytatom a szerelést még nem tudom majd összerakni :-)
Igaz a bárány szörnyen puha és szőrös bundája megfeküdhette a "gyomrát" rajtam is mindenhol szőrök voltak.
Újabb adalék hozzám: egyszem szabadidős nadrágom plüss, ez volt az egyetlen amiben nem vagyok lufi kinézetű. Szóval fehér bárány kontra kék plüss nadrágom elég komoly helyzetet hozott, nem lehetett a fehér szőröket lesöpörni. Sebaj kreatív napok vannak, bemásztam a fürdőkádba felöltözve és bevizezett kézzel söprögettem a kádba a gyöszöket. Majd kimásztam és zuhannyal eltüntettem a gyöszmőket :-)
Természetesen magamhoz hűen maradtak félbehagyott dolgok, maci pulcsi, Tilda próbaba, de ezekkel is haladok megígérem és nem maradnak a március végi alkotói napokra ;-)
Egy jó ötletet is kaptam a másik oldalamon. A tévében már egyszer láttam egy tanfolyami beszámolót, de most könyv formában is ajánlotta valaki a Jobb agyfélteke rajzolást. Én az iskolában kitűnő voltam rajzból, de valahogy én nem tudok rajzolni. Biztos a kreativitásommal együtt veszett el valahol - hiszen csak profi utánzó vagyok - de nagyon szeretném visszakapni, illetve újra paraméterezni az agyamban. Hiszen tudhatnék én rajzolni. Szóval a könyvet megkaptam és elkezdem olvasni. Bízom benne hogy nálam is beválik és egyre jobban tudok majd legalább az alkotásaimhoz szükséges rajzokat elkészíteni, vagy állatokat rajzolni. Arra is gondoltam hogy rajzolok most néhány próba darabot - juszt se mutatom meg :-) - és majd menetközben is scannelgetem a próbálkozásaimat. Lehet hogy a végén pont annyira fogok örülni az eredménynek mint pl. a hímzéseknél a fázis képeknek ahogy látszik a kialakuló kép.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon édes a horgolt egérkéd!!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Nyuszi,

    az egerentyűt milyen formában lehet megrendelni Tőled? :)

    Köszönöm

    Nell
    darkblue@freemail.hu

    VálaszTörlés