2011. augusztus 15., hétfő

Júliusi szabadságos kreatív hét







































Sikerült kiválasztanunk az évben azt az egy hetet amikor nem volt nyár, nem kicsit nagyon nem. De befizetett nyaralás volt, tehát Gyulán áztunk 8 napig. A szálloda szép volt, és így volt idő a kultúrára, a masszázsra is. No meg még valamire: megtanultam végre hajócskázni!

De most nem ez lesz a képek témája, annak külön bejegyzést szentelek. Igyekeztem valamit be is fejezni hogy tartsam az ez évi divatos elhatározást.

Végre elkészült a hímzett házikó is amit megszavaztak egy másik blogomon. 8 cm magas és hamarosan követi majd szerintem egy komolyabb házikó is.

A másik félbe maradt munka a horgolt nyuszika volt. A korábbi nyúlfibe beleszerettek a Meska boltomban, így muszáj volt egy másikat horgolnom magamnak. Ez persze már jobban sikerült mivel az előző hibákat már ki tudtam küszöbölni. Ő sem egy nyúlánk fajta a füle végéig 11 cm. A hajócsipkéhez használt hagyományos 1,25-ös horgolótűvel készült.

S a horgolást még mindig nem hagytam abba, a kapott szőrös fonalból sündisznók készültek. Nem hagyományos színűek belátom, de így sokkal vidámabbak. Az arcukkal nem vagyok megelégedve, itt is a második kör biztosan szebb lesz :-)

A holdacska szerelem volt a neten, mikor hazaértünk muszáj volt megvennem a swarovski kristályokat hozzá. S mint mindig ha nagy mellénnyel állok neki, ez is kifogott rajtam többször. Először nem fordítottam jól, aztán nem figyeltem a színekre, szóval megküzdöttem a végeredményért.

Akkor hát lássuk mire jutottam a hajócsipkékkel ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése