2010. január 28., csütörtök

Szervezem a napjaimat, és közben alkotok



A héten szinte nem is mozdultam ki. Tegnap elvittem a mamuszokat a gazdájának és ezt a szépséges táskát kaptam cserébe :-) Bizonyítást nyert hogy kupista vagyok, ezért ma belepakoltam azokat a dolgokat amelyek a napokban kellenek alkotáshoz. Sorrendben: az alján a tarka pulóver körbe kötött darabja és két gombóc fonal, a mamusz fonalai, sárkány gyerek feje, a bevásárló táska a virágok hímzésével, Vili egér nadrágja és Kistehén az ollóőrőm.
Tegnapra még volt színház bérletem az Operettszínházba is. Nem mentem el és ezért sokan gondolom rosszalásukat is kifejeznék. Nagyon érdekelt volna a darab, de iszonyű hideg volt már napközben is odakint. Mire hazaértem csak egy forró fürdőre vágytam, de arra nem hogy most megint kimenjek. Ráadásul "formálódásom" miatt kb. 2 ünnepi öltözékem van, és nincs csizmám csak bakancsom. A kocsim hó alatt és nem biztonságos most vele a közlekedés, mert ki tudja nem hagy-e ott hirtelen. Végig pörgettem hogy mivel a színházban nagyon meleg lesz vagy egy egész váltás ruhát cipelek, vagy meghalok a melegtől és topis leszek. Ráadásul lekésem az éjjel 1/2 11-es HÉV-et hazafelé és a legközelebbi az Örsről éjfélkor indul. Addigra viszont az összes üzlet és mozi bezár, tehát nincs is hol melegednem, kint kellett volna várnom a jéghidegben legalább 1 órát.
Így hát nem mentem el a Menyasszonytáncra, majd talán tavasszal kapok még jegyet és megnézem.

Ma pedig továbbképzés lett volna, de hajnal 6-kor kidugtam a lábamat a takaró alól és eldöntöttem hogy a fenti öltözködési problémákra tekintettel, hideg vaaaan ! Tehát visszabújtam :-) Nem baj mert volt még könyvelési munkám is, és elhatároztam hogy a havi munkarendemet is átszervezem. Erről majd mindjárt de még a mai napi történésekre visszatérve, reggel elkezdtem befejezni a félkész játékokat amelyeket a Meska boltomba szerettem volna ma feltenni. Elővettem Vili horgolt egeret akinek már csak az összeállítása volt hátra és a nadrág pántjai. Ma estére készen is lett, és Marci majommal aki kézbáb feltettem a boltomba őket. Vili még le sem került a főlapi ajánlóról már elkelt! Annyira meglepődtem hogy csak ámultam-bámultam! Így most horgolhatok másik egeret, mert az idei elhatározások között van az is hogy mi legyen a Meska boltom készlete állandóra. Marci majom nagyon bénuska lett, de szerintem egy idő után ő is majd gazdára lel.
Holnapra a sárkány gyerek marad akinek a feje még a nyuszis táskában heverészik.

Kaptam egy telefont is napközben a Keresztszemes Magazinból hogy mehetek a cipős dobozomért, sőt inkább hogy menjek mert hétfőtől bezárnak és most tudnám elhozni. Igen most megint lesz egy hímzésem a Magazinban, a step cipő voltam "én".

Munkarend az idénre. Nos mivel számot vetettem a pénzügyi és egyéb elfoglaltságok között arra jutotam, hogy rendet vágok itt is. A külsős munkámban minden maradt mint tavaly, sőt akkor még túl sok időmet is vette el. Ez idén nem maradhat. 1-től 20.-ig dolgozom, bérszámfejtek, könyvelek és rendezkedek. Aztán két nap múlva adok eredményt a cégeknek, 3 napjuk van a reagálásra és 25-től csak a kreatív tevékenységgel foglalkozom és ekkor jönnek az intenzív olasz tanulások is (egész napos RAI Uno hallgatása).
Az olasz tanulás nálam amúgy is kalandos. Tegnap a fagyban elmentem a Katedra Nyelviskolában ahol tavaly nyáron tanultam hogy beiratkozzam egy olaszt kurzusra. Ott kerestünk egy megfelelő délelőtti időpontot, bár már ott is gyanús volt a csoport de ketten megállapodtak az ottani ügyintézők hogy csak az van már fent a rendszeren amelyik indul, mivel már a beiratkozás lezárult. Kétszer is rákérdeztem hogy ez biztos-e, mert már kétszer beiratkoztam majd közölték hogy nem, á dehogy és úgy kellett kérvényezni hogy fizessék vissza a pénzemet. Azt pedig egy hónap múlva átutalással kaptam meg... Szóval délután 3-kor beiratkoztam és este 7-kor érkezett egy levél, hogy bocsánat de mégsem indul, hívjam fel őket hogy hol van hely. Nos ma felhívtam őket és mea culpa de hát este döntött a tanári kar hogy mégsem, de úgy várnak engem esti tanfolyamra. Én meg valahogy úgy vagyok vele hogy ilyenkor este már nem fog az agyam ilyen téren. Tudom hogy aki végig dolgozza az egész napot ilyenkor ér rá, de nekem hadd ne kelljen késő este haza HÉV-eznem vagy autóznom ide a világ szélére.
Ma aztán kerestem egy másik iskolát, ugyanabból a könyvből tanítanak és csak olaszul a Studio Italia-ban, igaz drágábban egy 10 ezer Ft-al. Be kell szinteznem magamat, aminek csak egy baja van, nem beszélek csak ha kínoznak. Így lehet hogy szintem alá kerülök a kuka mivoltom miatt, de hátha kihozzák belőlem a csivitelőt ők. Ha szint alá kerülök - úgy kell nekem - akkor kedd és csütörtöki napokon hajnali 7:30-9-ig járok majd órára, ha szintemre akkor sajnos 16:30 -tól kezdődnek az órák.
A hétvége így ragazza italiana-ként telik majd, be kell tuszkolnom a fejembe néhány lecke anyagát amelyet már tanultam, de nem használtam az utóbbi időkben.

Stílszerűen akkor most:

Ciao mia amice!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése