2010. február 24., szerda

Szabadságon vagyok



Vagyis majdnem. Az ember kétféle módon lehet szabadságon: vagy otthon marad és örül hogy nem kell semmit tenni, vagy rohangál az ügyei után lévén ezt munkanapokon nem teheti meg.


Nos ez utóbbira hasonlított a mai szabadnapom. Én egyébként laza munkarendben dolgozom, de télen nehezebben indulok neki a nagyvilágnak.

Főként mert a kocsim még mindig nem tudom mozog-e.

Egy kicsit dolgoztam bent, egy bevallás még kitöltésre várt. Aztán elindultam hogy bevegyem a pesti oldalt. Egy hete rendeltem meg a Bookline-on két dolgot. Naná hogy kedvezménnyel csalogattak, kivételesen elég tág termékkörre kaptam 30 % kedvezményt. Így aztán behúztak abba a csőbe amelyből sohasem jöttem még elő :-) Nekem három gyengém van: a kreatív boltok, a játékboltok, és a könyvesboltok. Nem vagyok boltkóros (vagyis azt hiszem), de tervezett vásárlásokat simán bármikor. A Micimackó visszatér könyvön már egy ideje gondolkozom. Nekem az eredeti Micimackó alapműnek számít, hangoskönyvben is megvan. Olyannyira szeretem hogy van angol, olasz és görög verizóban is, gyűjtöm őket. Nos arra gondoltam hogy ilyen szempontból elengedhetetlen hogy meglegyen a folytatás is ha már kedvezényem van rá.

A másik szerzemény a Magna Cum Laude lemeze. Nem volt még szerencsém hozzájuk, de a számaik beleköltöztek a fülembe. A koncert lemezt vettem meg ugyanis ez volt két CD-s változatban és talán az összes szám rajta van amit ismerhetek. Még nem hallgattam meg, a tartalmáról majd csak később mesélhetek.

Mivel a 25-e utáni időszak a kreatívitásé, ezért ma vettem néhány alapanyagot az elkövetkezendő 4 napra. A kedvenc rövidáru boltomban ötleteltünk és 4 féle anyaggal tértem haza. Mi lesz belőlük? Tente maci, fekete macska a Tilda mintára, és még nem adtam fel a tojás nyuszi dolgot sem. Akik kértek tőlem egeret és macit üzenem hogy ne aggódjanak, mindennél előrébb való hogy ezek elkészüljenek ;-) Ma úgyis Tündérhabbal ebédeltem és jót beszélgettünk a web boltjainkról, az élet szépségéről és az édes macikról. Hozott is nekem egy cuki nyuszikát ami már rá is költözött a mobilomra. Ők ketten biztosítják hogy megtaláljam amikor a táskámban eltűnik. Mindketten foszforeszkálnak ha elég ideig vannak a fényen, ezért egy jó ideig megtalálom általuk a mobilt.

Az anyagvásárlás után aztán tovább ugráltam és a gyöngyös boltban is vettem alkatrészeket fülbevalóhoz és nyaklánchoz.

Közben postára adtam több dolgot, egy vásárlóm megvette a poncsót, remélem örülni fog neki holnap amikor megérkezik hozzá.

Az ugrálást a varrógép boltban fejezetem be. Erről is majd holnap mesélek, mert az orsókon kívül vettem egy nagy levegőt és egy univerzális talpra is beruháztam amivel elméletileg a szabad gépi tűzést is megvalósíthatom az anyagokon. Hát nem tudom mennyire fog ez nekem menni, mármint először is a varrógép megszerelése. Egy öreg varrógép (több mint 10 éves) aminek lelke van, de szorgalmasan segít nekem varrni mindenfélét. Holnap kipróbálom a kurflis varrást és ha sikerül majd jövök mutatni milyen ügyes vagyok :-)

Hogy teljesítsem egy tegnapi kívánságot íme az első dolog ami furcsaság és érdemes tudni rólam:

néha bőrönddel járok dolgozni :-) Ez úgy van hogy mint könyvelő az anyagok utaznak a saját irodám és a benti iroda között. Muris mert egy gurulós kék bőröndöm van ami vidámságot is kölcsönöz ennek az utazásnak :-) Jót nevetnek a lányok mert szerintük ezt kocsival is megtehetném, de nekem a tömegközlekedés szimpatikusabb.

El is fáradtam a nap végére, sokat gyalogoltam, de ilyenkor örülök azoknak a dolgoknak amelyekre szert tettem. Ez a vádló szemű maci a számítógépemen kukkol, én is kb. így nézek ki a fejemből most. Az éjszaka megint olimpiát néztem, keveset is alszom mostanában ezért. Curling természetesen, no meg korcsolya. A curlinggel a szemmértékemet edzem, én aki még sütni is vonalzóval süt :-) No ez lehetne a második ismérvem. Nekem nem elég hogy kb. mekkora a tészta, ha azt írják hogy 20x30 centisre nyújtasam hát én lemérem vonalzóval. Ajaj hallom a nevetést :-) Sohasem mondtam hogy nem vagyok buggyant nyuszi.

Holnap majd mutatom mire jutottam az első napi igazi szabadságon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése