2010. április 27., kedd

A nyár szele


Épp néztem az imént az időjárás jelentést és bizony itt a nyár, majd 30 fok lesz a hétvégén. Nem is baj, itt volt az ideje, hiszen ilyenkor az ember sokkal jobb hangulatban dolgozik.
Igen, mert dolgozom (is). Ugyan kreatív hét van és igyekszem is betartani, de muszáj egy kicsit dolgozni is mert a május rövid lesz mindarra a sok munkára ami határidős.
Ezen a héten a hímzésé a főszerep, mivel hónap közben nem tudtam haladni a bevállalt Magazinos hímzéssel. Ma reggel arra ébredtem hogy már nem sok van hátra és ha minden jól megy csütörtökön már vihetem is magammal amikor beutazom a céges születésnapra.
A stressz nem tesz jó a bőrömnek, így a tű is lyukasztgatja hímzés közben szegény ujjamat :-) A lakás minden pontján kézkrémek vannak eldugva, de mindig elbújnak így nagy kutatásokat indíthatok utánuk. Eszem én vitaminokat, de mit sem használnak a kriminális étkezési morálom miatt. A napsütést már nagyon várom, mert elhatároztam hogy új életet kezdve innentől a barnaságot fogom preferálni. Fehér már nem lehetek a bőrgyógyászok szerint, piros meg nem akarok lenni. Tehát nem maradt más mint jó nagyokat napozni - amit egyébként nem szeretek alapvetően - és bebarnulni. S ha már henyélés - főként hanyat fekve - akkor a kellemest össze lehet kötni a hasznossal, a fülembe susoghat az MP3-on keresztül az olasz tanfolyami hanganyag. Hasonfekve pedig olvashatok és sudokuzhatok. Egyszóval próbálom magamat rábeszélni hogy jó lesz ez nekem, s a barna bőr slankít is :-)
A tulipánjaim is kinyíltak végre, nagyon szépek szerintem. Simogatom is őket ha arra járok, fényképezem és szeretgetem. Mára ígértek esőt, ha nem így lesz meg is kell locsolnom őket hogy sokáig így maradjanak. A múlt héten ugrabugrálva a kertben elszórtam magokat: estikét, napraforgót. Tehát reményeim szerint nem a tulipánok lesznek az utolsó virágok amelyeket körbe rajonghatok a kertben. Tegnap kaptam orgonát is egy kedves ismerősünktől, s mivel majdnem rend van hozzám képest az asztalon találtunk is neki helyet :-)
Új "lakónk" is van: Szarvasbogár. Nem a bogár változata, hanem a szobabicikli változata. Azért kapta tőlem ezt a nevet mert a fogó része totál úgy néz ki. Még a nappaliban lakik, de letolom én ezt a lenti szobába mert itt nem túl dizájnos. Nem én akartam, az édesapám ötlete volt. Én már tudom hogy nem sokat számít, ha ülve tekerget az ember csak a lába mozog és az sem túl fárasztó. Na jó mondjuk a legnagyobb szinten már nehéz tekerni, de fogyni nem igazán lehet tőle. Azért majd a jövő héten kipróbálom a pulzusos órámmal, hátha fel tudom turbózni a pulzusomat edzési szintre vele mert akkor még lehet hogy azon ülve tévézek órákat :-) Talán akkor azt lefogyom amit megeszem és már haszon. Ugyanis a hétvégén megint sütöttem, naná hogy édeset. Győzelmi kuglófnak neveztem, gondoltam a választások eredményét megünnepelendő hízzunk :-) Meg is ettük hibátlanul.
Megyek is dolgozni, mert bár az ügyfeleim könyvelése egész jól áll, de a sajátom... Szóval a szólás szerint: cipésznek jó cipője, könyvelőnek jó könyvelése...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése