2011. február 2., szerda

Bori és a tavasz




Régen jártam erre, lekötött a nagy szabadság :-)

Igen kiléptem a másod munkahelyemről októberben és a sok feltorlódott teendő és a kreatív feladatok is kitöltötték a napjaim minden percét szinte. A 2010. évet békében és nyugalomban zártam, s így teljes energiával tudtam kezdeni ezt az évet. Határidős munkákkal, de legalább most már én osztom be hogyan leszek készen.

De mindezek nem is érdekesek, hiszen sokkal izgalmasabb hogy elhatároztam - több más hímzésbeli barátnővel egyetemben - az idén a befejezésekre helyezem a hangsúlyt. Ezt egy rendrakással kezdtem és meglepődtem hogy mennyi félbehagyott dolog van a szobában elrejtve. Mint egy igazi Vízöntő sohasem voltam a rendszeretet híve, a kitartásom is néha hagy kívánni valót maga után. Két műanyag doboz telt meg a félbehagyott hímzésekkel, plüssökkel, varrnivalókkal, és kötött, horgolt darabokkal.

A gyors sikerélmény miatt a hímzett könyvjelzőkkel kezdtem. Jelentem mind készen lett január hónapban. Van amelyiket keresztszemeztem, van amelyiket gobelin technikával hímeztem. Hogy soknak tűnik? Én alapvetően több könyvet is olvasok egyszerre, így most is 3 darab van a könyvekbe rejtve.

Ezután valami másba fogtam a változatosság kedvéért. Jó mondjuk ez így nem fedi teljesen a valóságot. Kaptam még karácsony előtt ajándékba egy maci készítő szettet. El is kezdtem készíteni és szétszórtságomnak köszönhetően hogy hogy nem a lábának egy részét valahogy kidobtam :-o Szomorúan brummogott szegény és megígértem neki hogy megszerzem én azt a bunda darabot hogy nem maradjon félkész. Tudtam hogy a készítő hol dolgozik, melyik kreatív boltban. Elsunnyogtam és megkérdeztem hogy kaphatok-e egy kis darabot még az anyagból. S lám csodák csodájára kaptam :-) Ezúton is hálás köszönet és Bori brummogás Fábián Elvírának a Hobbyművész boltban.
Bori ma nem látta meg az árnyékát, így azt brummogta hogy hamarosan itt a tavasz. Addig is szeretne egy meleg pulcsit, amelyet megígértem neki. Remélem nem jövő télre készül el magamat ismerve :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése