2011. június 4., szombat

Játék egy tündér lánnyal :-)




























Úgy látszik ez a hét Jucus körül "forog". Visszaolvastam az elmúlt hónap - ezer bocsánat mindenkitől - bejegyzéseit és megtaláltam EZT a játékot is. Egyszerűen nem tudtam ellenállni neki, olyan szépség amit nyerni lehet !
S hogy mi az amit még körülötte forog? Nos az elmúlt egy hónap igazából a munkáról szólt nálam és arról hogy a Praktika magazin megfertőzött. Volt benne egy medál amit muszáj volt jó sok variációban elkészítenem. Az egyikbe Jucus is beleszeretett és gyönyörű anyagaira cserélhettem. S mivel ezen távoli vidéken is járt amerre én lakom, személyesen is megismerhettem a férjével együtt aki pont ugyanolyan kedves és csuda mint Jucus! Olyan jól bírta a csicsergésünket hogy minden tiszteletem az Övé :-)!

Kaptam ajándékot is, ezeket a lila szépségeket. Nagyon-nagyon szépen köszönöm mindegyiket !!! Ezzel persze óriási kísértésbe vittél, de ellenállok és csak simogatom az anyagokat, a fonalakat és a dobozt amelyet belaktak a gyöngyök már.

Muszáj ellenállnom, mert a másik oldalamon megszavazták a barátok hogy hímzett házikót kell készítenem és ha már szavaztak nem hagyhatom őket "cserben".

2 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog vagyok, ha tetszett a lila meglepetés-csomag :) Izgalommal várom, mi készül majd belőlük :))

    VálaszTörlés