2011. június 12., vasárnap

Májusi kreatív hét eredményei



Mostanában kicsi megcsúszok a kreatív héttel, de annál nagyobb lelkesedéssel vágok bele :-) A májusi is átcsúszott a határidős munkák miatt június elejére. Egy másik oldalamon szavazásra bocsátottam hogy mi legyen a hét témája. Felajánlottam többféle hímzést és még maci készítést is. Az ottani szavazók majdnem döntetlenre hozták ki az eredményt, de végül is a macis plasztik házikó nyert. Az egy hét arra volt csak elég hogy a hímzést elkészíthessem, az összeállítás már marad a következő hetekre.
Az elmúlt hétvégén találkoztam egy nagyon kedves hímzős barátnőmmel és a férjével. Egy szép órát töltöttünk együtt és mutatott számos gyönyörű hímzést. Az egyik különösen megihletett és elővettem a már majd egy éve nálam lakó készletet. Azért maradt talonban mert 32 ct-os hímzővászonra lyukanként kellett hímezni és ráadásul goblein öltésekkel pusztán. Megküzdöttünk, de elvégre ez is egy szerelem volt a boltban amikor elhoztam :-)

Megünnepeltem azt is hogy vége a tavalyi évnek a munkámban is. Előjegyeztettem már előre magamat június elejére fodrászhoz és egy különleges kezelésre is. A fodrásznál már előre szóltam hogy a hajamat hosszú formájában szeretem, nehogy úgy járjak mint egy évvel korábban amikor levágta egy őrült figaró tépett bubira.
A különleges kezelés egy halfürdő volt. Kíváncsi voltam rá, mivel ezeket eredetileg gyógyítási céllal alkalmazták. Török halacskák akik az elhalt bőrt távolítják el a bajuszukkal. Én most a lábamat nyújtottam nekik, egy gyógypedikűr keretében. Nagyon csiklandós élmény volt, nagyokat sikkantgattam főként magamban hogy ne nézzenek bolondnak. A vége felé már nem lehetett őket annyira érezni mert elbizsergették a bőrömet, de eleinte :-D! Viszont a fél órás kezelés végére a talpam mint egy babáé, pedig nagyon kiszáradt és repedezett volt. Tulajdonképpen most pár nappal később is lehet érezni hogy milyen finom maradt a bőröm addig a részig amíg elérték az uszonyosok.
Az viszont biztos hogy aki tart a halaktól annak ez nem megfelelő, mert rajban csiklandoznak és fura nézni ahogy körbefogják az embert.

1 megjegyzés: