2011. november 7., hétfő

Csak azért is elhatározás


Egy kedves barát indította el a mozgalmat, hogy kicsit fellendítsük a blogok életét. A lényege az, hogy ha csatlakozol és kiteszed az oldaladra ezt a kis képet, azt követően a követésre (és akár bármilyen rálelt) kijelölt blogokban ha találsz egy szép új bejegyzést nem csak elolvasod és rácsodálkozol csendben, hanem ennek hangot is adsz, kommentelsz.

Én tegnap óta tettem nagy fogadalmat, s igyekszem érdemlegesen és nem csak buta nyuszisan hozzászólni a bejegyzésekhez :-)

Gyertek kövessetek a "sárga úton" !


6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a kezdeményezés, én is kitettem a blogra. Remélem, lesz időm minden kedvencemhez bekukkantani, és pár szóval méltatni :)

    VálaszTörlés
  2. Igen én is most nagyon lelkesen örömködöm mindenhol :-) Valóban jó látni hogy valaki reagál arra amiről mesélsz.

    VálaszTörlés
  3. Most itt gondolkodom, hogy ehhez hozzászóljak-e... :) Külföldi blogokon nem merek hozzászólni, amúgy meg hangulatfüggő...

    VálaszTörlés
  4. Én külön köszönöm... Akármit teszek fel.mindig van egykét kedves szavad...Jó érzés.... próbálok én is mindig helyesen cselekedni... de partner is kell hozzá...Úgy hogy csak így tovább és nagyon szép estét Nektek!!!!

    VálaszTörlés
  5. Juj de jó hogy itt vagytok :-D!

    VálaszTörlés