2010. március 14., vasárnap

Csak nincs vége a télnek


Pedig már nagyon várom a tavaszt! Be kell vallanom a csütörtöki hóesés okozott némi rosszkedvet. Mára kihevertem, de a hó is elolvadt. A héten visszakaptam a kis kék autómat is. Nagy boldogan hívtak kedden hogy megvan a hiba, de most tényleg! Ugye már kétszer mondták ez, így nem voltam biztos benne hogy igazuk van. Állítólag valamilyen elektromos doboznak a tetején volt egy hajszál repedés és ott befolyt a víz, ami viszont zárlatot okozott. No nekem mondhatták, egy szót sem nagyon értettem belőle, lényeg az hogy volt gyújtás, hol nem mint a mesében.

Ámde én kötöttem az ebet a karóhoz hogy az indításgátlót is nézzék meg újra mert gyanúm üldözi hogy ott sincs minden rendben.

Egyszóval hazahoztam szerdán... és csütörtökön belepte a hó. Ezt már ismerem, de a teszt így megvolt, most már nem folyhat be víz ha tegnap el tudtam indítani :-)

Mert tegnap már kimozdultam és kocsival! Keresztszemes találkozóra mentem, de előtte úgy gondoltam ideje lenne új témát választani a márciusi kreatív napokra: gyöngyöt fogok fűzni. Találtam 5 szép mintát, ebből 3-ra szűkítettem a megalkotandók körét. Már csak azért is mert a hírekkel és a neten találtakkal ellentétben, a boltokban közel sincs olyan választék mint a netes boltjaikban. Az egyiknél különösen nagyot csalódtam a Podmaniczky utcában lévő Gyöngykuckóban. Olyan pici volt a bolt hogy a hátizsákomat le kellett vetnem, és a gyöngyök is átlagon aluliak voltak, ráadásul egyik csomagolásra sem volt ráírva semmi csak az ára. Sem a gyöngyök származása, sem a mérete, sem a súlya...

De sebaj azért rajtam nem lehet annyira kifogni, sikerült azért beszereznem a 3 kiválasztotthoz majdnem teljesen az alapanyagot egy másik boltból az Oktogonon. Hazudnék ha azt mondanám nem vonzanak a megvásárolt csillogó kövek, olyannyira hogy már a fenti képen látszik is hogy félreléptem, node ez egy gyors darab volt ;-)

Egyébként valahogy a rumli is kezd kisebb lenni, vagy azt jelenti hogy sok dolgot befejeztem stikában, vagy azt hogy rendszeretőbb lettem. Lehet tippelni melyiknek nagyobb a valószínűsége :-) A nyusz is a befejezettek közé tartozik, ugyanis már jó régen elkezdtem, de csak most volt erőm a 1,25-ös horgolótűvel befejezni.

Visszatérve a tavaszra. Várom már nagyon, szeretném viszontlátni a tulipánjaimat, a nárciszaimat és elvetném végre a dísz napraforgómat és még két virágot. Másrészt szeretek a kertben üldögélni, akár ott dolgozni a laptopon, akár alkotni. Sofie kutyánknak is rettentően hiányzik a kert, a házi bezártságot nehezen viseli már. Elővettem egyébként a görkorcsolyámat is. Elméletileg egyszer már hozzászoktam hogy kerekeken közlekedjek, de elég régen volt. Most nem ártana visszaszokni a kerekekre, mivel némi súly leadás jót tenne a tavaszi dizájnomhoz :-)
Persze ha arról van szó hogy mit is csináljak a szabadidőmben, mindig helyben maradós, üldögélős dolog jut eszembe. Pl. pár napja olvasok egy könyvet a jobb agyféltekével való rajzolásról. Nem igazán tudok rajzolni, ezért is nem ártana ha fejlődnék ezen a téren is. Akár az állatok tervezésénél, akár a felmerülő ötleteim leskiccelésénél. De erről majd legközelebb mesélek ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése