2010. március 7., vasárnap

A kényszer mire rá nem vesz




Egy ideig nem volt ilyen gondom, lévén nem sok mütyürrel rendelkeztem. Nem voltam egy nőies típus, ebből az okból viszont nem sok bizsum és ékszerem volt. De egy ideje tetszenek a nem túl komoly darabok és egyre többet veszek. Igen ám de hiába a két ékszeres dobozom, egyre nagyobb volt a káosz és nem is láttam át a dobozok tartalmát rendesen. Másrészt a fonalas fülbevalóimat féltettem, mivel nagyon finom anyagból vannak.


A kreatív oldalon a Meskán is feltettem a kérésemet hogy jöjjenek az ötletek és az alkotók, de nem kaptam olyan megoldást ami tökéletes lett volna. S hányódtak tovább a bizsuk.

Ma aztán - érezve vesztemet a hó tekintetében - kitört rajtam a "most én megoldom" érzés és elkezdtem túrni a szekrényekben. Már az egyszer a fülbevalóimat a horgolt egérkék fülébe akasztottam és ez adott egy ötletet. Kaptam én a kisebb koromban blúz nyakdíszeket. Sohasem használtam őket, kicsit avíttosak is. Ezek pont jók lesznek olyan ideiglenes megoldásként amíg ki nem forr bennem a végső terv. Fogtam a nyakravalót és rengeteg celluxot és felragasztottam a tükör aljára. Magasan van a tükör még pont jól elfér a fülbevalókkal a csapig. Jó tudom hogy nagyon házi és nagyon kezdetleges, de végre látom a fülbevalóimat rendben!
Van még rengeteg nyakláncom, karkötőm és gyűrűm, tehát még van megoldandó kérdés.

A fekete cica is készülőben van több más félkész dolog mellett. Még nem tudom milyen ruhát kap, gondoltam hogy plüss macsek, plüss ruha de majd ha meglesz az összeállítása és az arca utána ruházkodik :-)
Az utóbbi napokban nincs kedvem hímezni, most inkább a kötés és horgolás köt le a varrás mellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése