2010. március 26., péntek

Eljött végre

Igen eljött végre megint a hónap vége és az elhatározás szerint az alkotási napok. Rengeteget dolgoztam ebben a hónapban, s nem látom még a munka végét. De ez nem akadályoz meg abban hogy az elhatározáshoz tartsam magamat ;-) Nem is szabad mert kerge nyúl leszek ha nem kapok magamtól egy kis kimenőt.

Kell az idő a kertre, a gyöngyökre, és némi kikapcsolódásra a városban. Elhatároztam hogy meglátogatom végre az Állatkertet is. Azóta nem voltam hogy a jegesmacik üveg medencét kaptak. Én aki medve bolond vagyok, még nem láttam a medve mancsokat úszni. Kizárólag hétközben és délelőtt jó menni, mert akkor több az állat és kevesebb az ember :-)


A kreatív hét a gyöngyökről fog szólni. A munka közben is alkottam egy szettet már készletben volt kapható, és gyorsan meg lehetett fűzni. A most tervezettek nagyobb munkák és több odafigyelést igényelnek majd. A Praktika macik brummogása is egyre hangosabb, s mit mondjak teljesen igazuk van itt a tavasz és ők még nem bújhattak a bundájukba. Pedig már egy félkész pulóverük is van méhecske csíkos színben. A héten volt egy kérés kötés mintákra és akkor botlottam bele a karácsonyi könyvembe amelyben volt zebra csíkos és ocelot foltos minta is. Nos beindult a fantáziám :-) Lehet hogy mégsem méhecske lesz a Praktika maci, inkább egy átváltozott ocelot.


Nem tudom meséltem-e arról hogy tanulok rajzolni. Az elmúlt két hétben ez is háttérbe szorult, de most majd szorgalmasan folytatom a tanulást. Talán meg is lehet már venni a könyvet is hozzá élőben és nem kell a netről dolgoznom a feladatokkal. Egyenlőre tényleg csak annyira vagyok képes - bár ezt sem gondoltam volna ilyen szinten - hogy jól lemásolok egy képet. A fantáziám elengedésével több gondom lesz, mert ugye ha nem hasonlít a modellre akkor már nem is fog tetszeni. Azon is gondolkoztam hogy a Sofie kutyát fogom lerajzolni, neki nem kell annyi mimikai vonalat berajzolnom :-)


S igen itt a tavasz, sőt már a nyári időszámítás is a hétvégén. A kertünkben nyílt első virág van a képen, nagyon megörültem nekik ma. A tulipánok is szépen nőnek, napról-napra egyre nagyobbak és szebbek lesznek. Alig várom már hogy kinyíljanak a szép tarka virágaikkal amelynek a csodájára jártak az erre sétálók. A benti dekorációt is már elkészítettem majdnem teljesen, az ajtón és az ablakokon a díszek kint lógnak: nyulak, tojások vegyesen és koszorúsan. Nincs húsvét hangulatom, de egy hetem van hogy beleéljem magamat mint vérbeli nyúl.
A hétvégén elindult a Forma-1 is. Igaz én Alonso szurkoló voltam, de most hogy átigazolt a Ferrarihoz már elpártoltam tőle. Kicsit unalmas volt az első verseny, de biztosan jobban bele pörögnek ahogy megy előre a szezon. Így legalább van mint nézni a tévében. Ugyanis az utóbbi időben alig van nézhető műsor, főként ha színesíteni akarják Győzikével újra hát tényleg átpártolok az olvasásra. Így is lefekvés után rászoktam a sudoku-zásra. Nem egy altató program, de nagyon jól kikapcsolja a pörgő gondolataimat. Van hogy végére érek a feladatnak, van hogy a következő este oldom meg végleg. Ez egy hiányos táblázat amelyben számok vannak és a hiányokat kell kipótolni számokkal úgy hogy vízszintesen és függőlegesen is csak egyszer szerepeljenek, sőt a belső kis négyzetekben is ez a szabály érvényesül.

2 megjegyzés:

  1. szia, Nyuszi, alkoss sokat :DDD hogy lazíthass...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Zizi kutyus :-)! Lazííítok :-)

    VálaszTörlés