2011. augusztus 19., péntek

Mesterségek Ünnepe



Aki teheti idén látogassa meg a Budai Várban található Mesterségek Ünnepét. Számos érdekesség van az idén is, és a gyengéim, a viseletek a kiemelt témák. Én csütörtökön látogattam fel Ági barátnőmmel és szép nagyot sétáltunk, jól megnéztünk mindent. Csütörtök reggelre derült ki hogy mégis nyertem egy négy napos tiszteletjegyet így éltem a lehetőséggel minél előbb. Csekély vásárfiával és rengeteg élménnyel tértem haza. No meg némi leégéssel, tehát aki arra jár mindenképpen kenje be magát napvédő krémmel, hogy ne járjon úgy mint én a piros pecsenye malac :-)

A csipkekészítőknél vettem át a szép új hajócskáimat is, úgyhogy már alig várom hogy használatba vehessem őket. Igaz előbb még a rendelési elmaradásaimat kell teljesítenem, de ami késik nem múlik :-)


2 megjegyzés:

  1. De jó volt neked! Én idén megint nem jutok el. :(
    A nyuszika-egérke a tiéd lett? Nagyon édi. :)

    VálaszTörlés
  2. Kriszty nem vettem meg egérkét, de nagy volt a csábítás. Nagyon cukik voltak, a többi képet itt találod a kirándulásunkról:
    http://newsees.multiply.com/photos/album/399

    VálaszTörlés