2011. október 9., vasárnap

Én nyertem a Tévé macit !


















Október elején Anik blog születésnapot ünnepelt és én is az oldalára barangoltam. Ezt a macis készletet ajánlotta fel mint ajándék azok között akik beleszeretnek. Őszintén mondom, nem a kedvencem a goblein, illetve az eredeti formájában. De ha maci és ha főként Tévé maci nekem muszáj volt pályáznom :-) A szerencse és Anik sorsolása nekem kedvezett és a héten meg is érkezett postán a nyereményem.

A fejem búbjáig tele vagyok munkával, kreatív vállalásokkal, megrendelésekkel, de.... szóval nem bírtam magammal és belekezdtem. Először csak hogy kontúrozom amit lehet, de akkor már az orrát is megcsinálom. Olyan kevés a zöld az már nem tarthat sokáig... És így mára kész is lett, mert addig győzködtem magamat hogy már csak pár öltés és tényleg másba fogok, nem ment :-)Igen kontúroztam. Tudom hogy nem gobleines dolog ez, de azt hiszem belátható hogy másképp elég torz maci arc lett volna.Ezt először az unokatestvéremnél láttam aki egy Micimackót hímzett. Sokkal jobban kiemelte az arcát, kontúrját és így nekem jobban tetszik.

Köszönöm szépen Anik a Tévé macit :-D!

6 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszik, nagyon aranyos lett!!!!

    VálaszTörlés
  2. de jóóóó neked! :) szuper kis tv macikád lett! örülök! és gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Már is kész ! Ügyi vagy, mint mindíg :-)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, de édes!!! Én Lukréciával (Frakk cicája) szemeztem nagyon ebből a mintasorozatból, de kétségeim voltak a szép pofiját illetően, de ez a kontúrozás egy hatalmas ötlet!!

    VálaszTörlés
  5. Laucica köszönöm szépen a maci nevében is :-) Igen a kontúrozás szerintem elengedhetetlen ilyen kis mintáknál (nagyoknál is).

    VálaszTörlés