2010. január 14., csütörtök

Egy hosszú nap margójára


Tegnap kicsit későn feküdtem le ami tulajdonképpen igazából ma volt. Egy rövid alvás után már el is kezdődött a munka.
De ezt inkább mára hagyjuk is, hiszen minimum ez a blog vidámnak kell hogy legyen :-)
A BKV sztrájk okán gyalogolnom kellett az egyik ügyfélhez és hogy hogy nem elém ugrott a kedvenc boltom. A jókedvemet mindig meghozzák, mert csodaszép anyagok vannak, az eladók maximálisan kedvesek és segítőkészek. A Szt.István körúti méteráru boltról mesélek, amely a Nyugatitól nem messze található.
Az idei tervekben voltak húsvéti banerek a falra, és az egyikben pár fehér bárány volt. Ezt ugye nem lehet fehér vászonra hímezni úgy hogy mutasson is messziről, tehát vettem hozzá világos zöld hímzővásznat. Még mindig nagy a készletük a nagyon csábító. Ráadásul kiderült hogy a kedvezményes 50%-os keresztszemes készletekből van még raktáron, mivel folyamatosan töltik fel ha ürül a polc. Újakat is láttam rengeteget, s igen egynek nem tudtam ellenállni. Ha elkészült megmutatom, természetes hogy macik is vannak raja :-)
Van egy másik tervem, a tojás nyuszi. Ehhez is kellett anyag magához a nyuszihoz, mert amit vettem nem paszol a tojáshoz. Nem tudom ki hogy van vele, de én nem tudom az anyagokról látványra hogy melyik milyen fajtájú. Ez vicces helyzeteket eredményez mert színre és mintára hivatkozom amikor keressük mit is vettem az előző alkalommal. Egyenlőre úgy néz ki hogy krém színű nyúl lesz és piros tojás. Ez eléggé szokványos igaz :-)?
Emma szarvast is szeretném újra megvarrni. Danának készített szarvasba az alkotás közben beleszerettem. Ő is prototípus volt, de kedves lett azt hiszem. A ruháját viszont már varrás közben látszott hogy át kell szabnom, ehhez is vettem új anyagot mert az előző nagyon foszlott varrás közben. Persze ha megalkotódik az új kockás ruha akkor Trixi - ez lett a neve a keresztségben - is kap egy másikat hogy legyen mibe átöltöznie ha elunná a másikat.

Ma visszakaptam a kocsimat is. A szerelők ismét nem biztosak a dolgukban - bár márka szervíz - mily csoda ma reggel minden szerelés nélkül elindult simán, de állítottak rajta valamit. Ezt már előzőleg is "eljátszotta", az év utolsó napjait a szervízben töltötte mert alapjáraton lefulladt. Akkor is beálltam vele és mire sorra került simán elindult. Azzal bocsátottak utamra hogy azért a Bamako rallyn ne induljak vele. Teszt utakat tegyek, mert akkor derül ki hogy az amit álítottak okozta a tegnapi galibát vagy esetleg egy másik. 9 éves a Matizom, tulajdonképpen mázlim van hogy csak most járok vele szervízbe. Nagyon szeretem a kis kéket és mivel az első autóm, nehezen válnék meg tőle. Ezért aztán amikor átadta a szervizes, és mondta hogy nem kell fizetnem, csak ne jöjjek vele vissza, szóval elbeszélgettem a kék fejével. Felrótam neki hogy szégyellje magát, mivel egy Tico húzta be tegnap a szervízbe. Másrészt ne rosszalkodjon mert még elragadtatom magamat és nem állok ellent a kecsegtető ajánlatnak és lecserélem! Remélem elszégyellte magát és nem hagy cserben többet ebben az évben legalább. Itt szundít a kertben és várja hogy holnap bizonyíthasson :-)

Délután befeküdtem az ágyba, mivel fáztam egy kicsit és jól esett a vízszintes állapot. A Sofie kutyánk ezt nagyon nem értette, befeküdt a szobámba és vigyázott rám. Ami tőle szokatlan mert nem igazán jár be a szobámba, ráadásul a kaja mindenek előtt és most még a vacsora sem érdekelte. Szegény lehet hogy azt hitte beteg lesz a gazdi, pedig csak lusta :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése