2010. január 12., kedd

Sárkány gyerek


A mai nap megint borús idővel kezdődött, így 8-ig ágyban maradtam. Az újévi elhatározások - nem fogadalmak! - között a korai kelés nem volt benne, így semmit nem szegtem meg a mai lustálkodással. Tegnap sokáig dolgoztam, ma ezért - no meg BKV sztrájk miatt - egy kicsit több kreatív idő fér bele a napba. A web boltom kezd üressé válni, ezért hetente egy terméket felteszek ha időben elkészülnek. Az e heti a Sárkány gyerek lesz. Már a nehezebb felén túl vagyok, készen van a feje és bevarrtam a szárnyait és a taraját is a hátába. Ezek kis darabok és kézzel kell megvarrni, tovább is tart mintha a varrógéppel öltögetném végig. Nálam ugyanis a varrógépnek lelke van, de mindig meg tudtam eddig győzni :-). Régi darab, még OTP részletre vettem vagy 10 évvel ezelőtt. Semmi extrát nem tud, ellenben kiválóan varr farmert, bábot és ruhát ha kell.
Az én kreatív tudásom abban merül ki hogy jól tudok utánozni. Sajnos nincs rajz tehetségem - bár az iskolában mindig 5-ös jegyeket kaptam - és a fantáziám is behatárolt. Ellenben minta és tervek alapján jól meg tudom valósítani az eredeti elképzelést. Sárkányka is egy könyv alapján készül ahogy a képen is látszik, némi átalakítást azért eszközöltem rajta. A taraját úgy képzelték hogy két anyagból kiszabva és nincs összevarrva csak úgy lebeg. Én azt gondoltam hogy a sárkányom mivel nem fog repülni fontosabb lenne neki egy igazi szúrós páncél hát :-) Kézzel összevarrtam a tüskéket és nekem így jobban is tetszik. Hétvégére készen is lesz, van még rajta munka és a hajához valami rendesebb fonalat is szereznem kell. Azon is gondolkoztam hogy esetleg a következő más színű is lehetne. Amikor én még gyerek voltam nem volt dinó láz, ezért nem is igazán vagyok tisztában vele hogy milyen színűek lehettek anno a sárkányok. Gondolom olyan általánso állat színűek: barnák, szürkék. Nekem a realitás gyerek koromban a zöld sárkány volt Süsü révén. De lehet hogy barnában is jól néznek ki, s még az is lehet hogy ha készen lesz a Paint programmal átszínezem, hogy megnézzem milyen is egy barna változat :-)

A hímzés a napokban hanyagolva van, a Keresztszemes Magazinba készülne egy törölköző, ami bár halad de most valahogy jobban izgat a varrás. Az újévi elhatározások között szerepel hímzési terv lista is, de erről majd legközelebb ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése