2010. január 29., péntek

Nyuszi és a ragasztó




Ma valaki azt mondta nekem hogy pörgök nagyon és igaza van :-) A már hetek óta félbe hagyott dolgaimat igyekszem készre alkotni hogy ne maradjanak árván. Mára a sárkány gyerek és a tegnapi egér fiú nadrágja maradt.


A sárkány bábnál éreztem én az összevarrásnál hogy valami nem stimmel, de nem jöttem rá hogy mi. Nos most hogy összeállítottam ma rájöttem, a fejénél a betétet a tarkójára tettem ahelyett hogy az orrára került volna. Így sem lett rossz csak kicsit hosszúkás orra lett :-) Szegény ma megszenvedte a szemének feltevését. A pillanatragasztó kifogott rajtam, amikor a szemére akartam egy cseppet nyomni megszaladt és sok lett. Innen jött a vész, a másik szemre akartam átrakni a felesleget, de ment az ujjaimra is amelyek oda ragadtak a szemekhez. Tehát sárkány feje kontra szem kontra az ujjaim. Ebből az ujjaimat eltávolítottam de ragasztós maradt a szem eleje is.


No ki tudja mi jó a pillanatragasztó eltávolítására? Nincs tipp? A habkő. Lejött a szemről is és a kezemről is. Azért nem kicsit lettem ragasztós, 4 ujjam összehúzódott tőle. Ugye én kicsiben nem tudok bolondozni, csak nagyban érdemes :-) A szeme viszont kicsit homályos lett, de nem vészesen. A képen nem látszik, de a sárkány zöld mint Süsü. Még nem tanultam meg rendesen fényképezni a fényhiányos környezetben.


Ma reggel érkezett újabb két megrendelés egér fiúkra, így a hétvégi Praktika maci szabás elmarad. Amúgy is olaszt kell tanulnom, és a hírek szerint nem is vonja el holmi napsütés a figyelmemet erről a hétvégén, lévén fél méteres havat ígértek. Ha ígérték, itt lesz is. A karácsonyfánkat is le akartam bontani, de ha kint esik a hó marad a dekoráció. Legfeljebb újabb fánk adaggal vígasztalódom :-)
A Magazinból is elhoztam a cipős dobozomat, még nem fényképeztem le hogyan is néz ki. Aki esetleg belenéz a magazinban én a step cipőt hímeztem és a fényképen lévő fekete cipellők az enyémek ! Amikor már nagyon untan a régmúltban hogy nincs párom a társastánchoz (sem) akkor iratkoztam be az egyetlen olyan táncra amit egyedül lehet űzni, a step-re. Erről persze mindenkinek az aerobik jut az eszébe, bár igénybe vételében közel van hozzá. De ez tánc óra volt egy neves step oktatóval. Mikor hagytam abba? Amikor azt hallottam tőle - megjegyezném valahol jogosan - hogy igenis képzeljem azt hogy légies vagyok és akkor sikerül majd egy ütésből átlibbennem a termen. Én igenis bálna vagyok és bár jól alakult a vádlim a sok ütéstől, akkor sem tudtam libbenni. Pedig egész jól ment már, de itt jött volna hogy már géppuskázik a lábam és ezzel haladok nagyobb távokon. Van step szőnyegem is, ez is lehetőség a mozgásra majd a kreatív szobám padlóján ha egyszer összeszedem a kásagyöngyöket amelyeket kiszórtam.
Ez utóbbira várom az ötleteket hogyan is lehetne, mivel a porszívó bár jónak tűnik mégis azt gondolom hogy porzsák nélküli verzióban nem atombiztos.
Sajnos a céges bélyegzőm a múlt heti "jaj hová üljenek le az utált vendégek" tisztítási kapkodásban valahová elbújt, így nem tudtam ma a kérvényt leadni hogy visszakapjam a tandíjat a Katedrától.
Ellenben ma jó idő volt, sütött szépen a nap és nem volt jegesmedvésítő hideg. Éppen most megy az időjárás jelentés a tévében és minden rosszat ígér: havat, ónos esőt, zimankót. Csak nem akar véget érni ez a tél.
Talán ezért is van hogy nem tudtam ezen a héten végrehajtani a pszichológiai feladatomat. Az érzések feletti uralkodás megy ha nincsenek nagyobb érzéseim. De nem sikerült a nyuszis táskánál sem, sőt a nyelviskolai beszélgetésnél sem eltitkolni az érzéseimet. Kíváncsi leszek ha legközelebb előkerül a heti váltásban a gyakorlat mennyire fog sikerülni ehhez a héthez képest. A havat is csak látványosan tudom utálni, nem takarítom el :-)
Kenyeret ma hoztam, hátha holnap tényleg belep minket a hó és nem tudunk kimenni jó ideig. Itt ugyanis a zárt rész miatt csak egy ember jár egy kis géppel ha esik a hó és bár folyamatosan takarítja, de ha nagyobb hóesés van kell jó pár óra mire járható gépkocsival. A terepjárós felvágós szomszédok persze "kitörnek" ilyenkor is a hófalon :-)
A héten mivel hó fed mindent és így hamarabb észre lehet venni őket, láttam kétszer is szarvast az erdőben. Nagyon szépek és reménykedem hogy elég élelmet találnak a hó alatt amiből tavasszal kis gidák is lehetnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése