2010. január 25., hétfő

Vidám alkotások




A szerencsétlen születésnap elmúltával - mivel rendet rakni nem volt kedvem ezután - alkotásba fogtam. Egy kedves barátném kérésére készítettem ezeket a mamuszokat. Igen jól gondoljátok, ezekhez kellett a vastag fonal és a 8-as horgolótű. Bevallom a mintához tett kép alapján nem szerelemesedtem beléjük, de most így készen szerintem is nagyon aranyosak :-) Ennek ellenére nem készítek magamnak, mivel nagyon melegek is lehetnek, és én még a zoknit sem szeretem a lábamon itthon. A szemekből csak egy pár volt itthon, de nem kell izgulni kap szemeket a másik pár is mielőtt megkapja az új gazdája :-)

A másik képen egy születésnapi ajándék látható hímzés közben. Dana barátnőmtől kaptam egy édes macis készlettel együtt. Kísértésbe vitt, mivel erre az évre meghatároztam mit fogok hímezni és bizony az a lista sem kicsi. De ennek a bevásárló táskának nem tudtam ellenállni, hiában nem keresztszem, nagyon izgatta a fantáziámat hogyan is fog kinézni a sokféle öltés. Aki ismer tudja hogy tudományosan állok neki az új feladatoknak, ahogy ennek is. Kaptam karácsonyra egy nagyon hasznos és jó nehéz könyvet kézimunka témában. Hímzés is van benne, így először ebből a könyvből kinéztem az öltéseket. A szálöltést sem a klasszikus módon kiviteleztem, inkább a könyvből kilesett hasítós technikával ami bevallom nekem jobban tetszik így hímzés közben is. Ma sajnos nem haladtam vele - mert néha azért dolgozni is kell :-) - de gondoltam megmutatom az egy napos állapotát. Arra is kíváncsi leszek hogy az előrajzolt vonalak eltűnnek-e a mosásban, mert ha nem akkor kicsit furán fognak az öltések alatt kikukucskálni. A héten készen leszek vele, mert a jövő héten már folytatnom kell a Keresztszemes Magazinban majd áprilisban megjelenő törölköző hímzését.

Ma egyébként ülve ügyintézős napom volt :-) Ez azt jelenti hogy a varázslatos telefonon és interneten keresztül intéztem a felmerült kérdéseket. Nekem is sikerült biztosítót váltanom, vagyis a már meglévőből átléptem ugyanabba és havonta 2000 Ft-tal kevesebbet fizetek az idén. Viszont azt kérték hogy kedvezményért cserébe hadd emeljék le ők a díjat a bankszámlámról. Én beleegyeztem, de mégsem sikerült leemelniük a mai napig. Ma felhívtam őket és kiderült hogy nekem kellene azért küzdenem hogy ők leemeljék. Bevallom néha látom az oktatás hátrányait. Ugyanis pénzügyi közgazdász vagyok és engem banki dolgokban nem lehet becsalni a málnásba mint a macit. No mindegy is, átutaltam ha már így esett.
A munka ügyintézés mellett még megtudtam azt is hogy mikor és milyen szintű csoportban indul olaszt tanfolyam a jövő héten. Valahogy nem találták el én milyen időpontban járnék szívesen, de végül is azt hiszem ha hagyják akkor szintet ismétlek kedden és csütörtökön délelőtt. Ennek persze a kutyánk Sofie nem fog nagyon örülni, de annak sem örül ha sötétedés után marad a társaságom nélkül. Muszáj folytatnom mert jön a nyár és készülök a tengerhez, másrészt nem lenne utolsó szempont a diplomám megszerzése sem ebben az évszázadban :-)

Ma szépen sütött a nap, de nagyon hideg volt odakint. A hó nem olvad és most hallom hogy jön az utánpótlás. A lelkemben viszont virágzik a tavasz és csupa színes és vidám minta, állat kerül a kezembe, vagy az alkotási kedvem előterébe. Így aztán már most bocsánatot kérek ha kivirágzik az utóbbi hetekben a blogom, de próbálom a tavaszt így is csalogatni :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése